elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

hej igen

Publicerad 2012-08-08 22:35:28 i Allmänt

det var ett tag sen ja skrev nått här, men iaf detta har hänt: ja har varit i grekland i en vecka, hade jätte dåligt wifi där, kunde inte blogga då, ja har varit i stockholm o varit på jedwards skivsingnering, dom är bara helt enkelt bäst! älsar deras stil, att dom är helt fantastiska mot sina fans mm. <3 ja, vad har mer hänt, hm, jo ja har kommit till säsong 6 av sujpernatural, jätte bra serie, bästa skådespelarna, jensen o jared, dom spelar dean o sam i serien, typ bästa serien! :D musik tips:JEDWARD! haha, japp, självklart jedward, dom är ju bäst, men aja nu ska ja se batman elr supernatural, får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela