elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

Norge!=dåligt Internet

Publicerad 2012-07-04 10:29:36 i Allmänt

Ja o Celia är ju i Norge med hennes föräldrar, det är jättefint här, vi bor i en stuga nära havet, vilket hav? Jo, Atlanten! Iskallt, så vi har inte badat än, ska kanske bada i dag, får se pm det fortfarande är iskallt då :-) igår var vi uppe på ett ganska stort berg, man fick se upp lite så man inte ramlade rakt ner i en vattenpöl, det fanns faktiskt en typ lagom stor sjö där, fast vattnet var ju kallt, men iaf så var det jätte fint där. Bilder kommer senare när ja har min dator. Nu slappar vi bara, snart äta frukost, sen får vi se om vi ska ut o jogga ;-)

Kommentarer

Postat av: anncarin

Publicerad 2012-07-05 20:28:08

Kul att du har det så bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela