elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

haha

Publicerad 2012-06-26 23:08:25 i Allmänt

en ganska rolig historia
det var en gång en man och en kvinna som var gifta.Men dom pratade aldrig med varan utan skrev lapar.en gång skrev mannen till sin fru kan du vecka mig klockan 7 imorgon så svarade kvinnan ok.nesta morgon så vacknade mannen klockan 9.under kuden fanns det en lapp där det stot vackna nu klockan är 7.
mer skämt finns på http://humor24.se/Visa.aspx?humorid=814&kategori=22

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela