elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

sol

Publicerad 2012-07-05 18:12:20 i Allmänt

Idag har ja o Celia försökt sola o lyssna på musik, det sluta med att vi gjorde "amatör musik videor" :D gick runt på uteplatsen o dansade ett tag, jätte kul :D det är jätte fint här i norge, åker hem imorrn , kommer sakna Norge, men det ska bli skönt att ha internet på mer än bara ett ställe. Aja nu ska vi äta, glömde nästan att säga att vi har fiskat idag, fem lagom stora fiskar blev det, ja satt bara i båten o tittade på när dom fiska, tkr att fiskar är lite läskiga när man tar upp dom ur vattnet.
Ska äta nu, så hejdå :-)


en fisk lät jätte konstigt idag :-P

Kommentarer

Postat av: anncarin

Publicerad 2012-07-05 20:22:10

Låter som en härlig dag!

Postat av: celia

Publicerad 2012-07-08 15:41:08

En fisk låter konsitgt vaa???

Svar: japp :D
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela