elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

regning dag

Publicerad 2012-06-25 18:13:40 i Allmänt

det är så tråkigt med regninga dagar.här kommer lite´tips på vad man kan göra.
1: om det går, samla några kompisar
2:se nån rolig film, elr varför inte en skräckfilm :)
3: massa godis, elr chips elr nått sånt får man ju inte glömma, om man vill ha det.
det var lite tips.
dagens låt, hmm, det blir nog what´s my age, den verkar rolig, o ja har bara hört den typ en elr två gånger, men den verkar bra :) (hörde den på nått singstar spel)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-06-25 18:19:22

* what´s my age again heter låten, skrev fel :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela