elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

morgontrött

Publicerad 2012-06-28 11:15:35 i Allmänt

vaknade nyss, nu ser ja på tv o chattar med celia. imorrn åker ja, celia o hennes föräldrar till norge en vecka, kommer inte ha nått internet då, så ja kan inte uppdatera bloggen :( men det ska bli jätte kul att åka till norge, det var ett tag sen ja var där senast. dit vi ska har ja aldrig varit, så det blir kul o vi ska vara ute ganska mkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela