elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

Utkast: Jul. 11, 2012

Publicerad 2012-07-11 19:55:31 i Allmänt

igår var ja o celia o klättra, på g-vikcamping, paddlade kanot o gick i stora badbollar, så "gick" man runt på nån sjö. jätte kul :)
igår sov ja över hos fanny, sara o felicia var också med, somnade vid 11-12 (på morronen) var vakna hela natten, haha, jätte kul, men nu är ja jätte trött :P
aja dagens låt är väl somebody that i used to know, den fastnar lätt i huvet när man hör den, men ganska bra låt :D
såg förresten paul, nån film om en alien som kraschar med rymdskeppet, han får nåra vänner, o så kommer en massa poliser efter dom hela tiden, ganska kul faktiskt :)

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-07-30 18:13:17

Så detta är din blogg? Haha visste redan :)
Detta är min blogg adress: http://myscribbles.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela