elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

klättra?

Publicerad 2012-07-09 00:35:33 i Allmänt

just nu skypear ja med vinc, jätte kul, han pratar o ja skriver, annars väcker ja min pappa :P imorrn ska ja o pappa kanske åka till g-vik o klättra på nån klätter vägg, tror att man ska ha säkerhetssele :) idag har ja varit med fanny, suttit vid datan o slappat, men ímorrn elr på tisdag ska ja kanske börja jogga ;) får se hur länge ja orkar, ja o celia ska se vem som kan typ jogga typ vaje dag i en vecka, hur länge ma orkar med det :D idag har ja ätit mkt godis så pappa blev lite arg på mig o sa att ja inte får att mer godis nu, aja får se om ja kan vara utan godis en hel vecka ;) godnatt, snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela