elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

fredagskväll :)

Publicerad 2012-06-15 23:56:34 i Allmänt

ja sitter i min jeansblå soffa o ser på nån film (6:an) och chattar med en galen, rolig, knäpp, heeeelt normal kille som man tydligen kan säga vad som helst till. Haha han är jätte rolig, men ja vet inte varför han kallar mig för kokosnöt :) haha, ska kolla lite mer på några bloggar, filmen. Och twitter får man ju inte glömma ju! i <3 twitter haha :)

Kommentarer

Postat av: Daniel Olsson

Publicerad 2012-06-16 00:12:40

hittade din blogg ikväll och har börjat följa den för att du skriver så jäkla bra. jag är en 17-årig kille som bor i Göteborg. vill du inte komma o hälsa på mig så kan vi ha det lite mysigt?

Svar: hejsan danne! kul att du gillar min blogg! tyvärr gillar ja inte när folk stöter på andra som dom inte känner, specielt inte på min blogg, så nej tack! hoppas att du fortsätter följa min blogg o om du vill kan du följa mig på twitter: elinxperiaarc :) ha en bra kväll! :D
Elin Aslaksen

Postat av: One love

Publicerad 2012-06-16 00:30:51

låter som att du har det asbra! det är bra att ha kompisar som man kan säga vad som helst till :-)
men du är trots allt en liten flicka så nu är det allt dags att lägga sig :-) god natt!

Svar: haha :) ja har världens bästa kompisar! men ja bestämmer faktiskt själv när ja ska sova, det är ju sommarlov ju ;)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela