elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

min dag

Publicerad 2012-06-24 18:09:42 i Allmänt

Då sitter ja sara o celia på hennes rum o lyssnar på musik, bloggar o pratar. Vi var i lekparken förut, stadsparken, det var ganska kul, sen gick vi till wadköping, sen till celia. Har varit ute ganska mkt idag.
Tänkte börja skriva "dagens låt" asså vilken låt ja gillar väldigt mkt just den dagen, så dagens låt är nog dansa pausa ;-) varför den får bli dagens låt är för att man blir glad av den, och man vill dansa :-)

Kommentarer

Postat av: saris

Publicerad 2012-06-24 18:17:10

haha idag har vi haft kul och ja vi har gått väldigt mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela