elinthecrazygirl.blogg.se

Hej jag heter Elin och är 16 år. Jag kommer skriva lite om mitt liv o vad ja gör. Info om mig: Jag är en galen,rolig,knäpp, heelt normal tjej som älskar jedward och se på film,tv, musik och vara med kompisar. Jag är 159 cm lång o har brunt hår och grönblå ögon. Det var lite fakta om mig, =:)

söndag

Publicerad 2012-06-17 19:30:23 i Allmänt

då är ja hemma efeter en grymt rolig dag o kväll med mina heelt normala kompisar :D i dag fyller min pappa år, han fick en choklad ask o en bok av mig. nu ser ja på nån film, sen äta sen kanske mer film. oj, mkt film, haha jag gillar verkligen att se på film ;) nä, nu orkar ja inte skriva mer, skriver mer senare :) så hasta la vista banan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela